in

გერმანული კლუბების 80%-მა სტადიონების სახელი გაყიდეს: MLS კვალში უდგას

„ალიანს არენა“ იქნება, „ეტიჰადი“ თუ აგერ უკვე ჩვენი „აჭარაბეთ არენა“, უკვე ყველა მიეჩვია უდიდესი სტადიონების კომერციულ სახელწოდებებს.

გერმანია – სტადიონების სახელწოდებების სასპონსორო გარიგებების მთავარი აგრეგატორია. ბუნდესლიგაში 18 კლუბიდან 14 სპონსორებს გაურიგდა.
მსოფლიოში მეორე ადგილზეა MLS. ამერიკაში კომერციულ შესაძლებლობებს თითქმის ყველგან ეძებენ.

ევროპის ტოპ ლიგებში სიტუაცია ცოტა უარესადაა. ლიგა 1, სერია ა, ლა ლიგა და პრემიერლიგა ერთობლივად თუ ახერხებენ გერმანელების 14-ის გადაფარვას.

What do you think?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

რუსებს ჭიდაობაც აუკრძალეს

გერმანული მედია ჩაკის აქებს: ალიდუ ისევ საშინლად მოქმედებდა