„ალიანს არენა“ იქნება, „ეტიჰადი“ თუ აგერ უკვე ჩვენი „აჭარაბეთ არენა“, უკვე ყველა მიეჩვია უდიდესი სტადიონების კომერციულ სახელწოდებებს.
გერმანია – სტადიონების სახელწოდებების სასპონსორო გარიგებების მთავარი აგრეგატორია. ბუნდესლიგაში 18 კლუბიდან 14 სპონსორებს გაურიგდა.
მსოფლიოში მეორე ადგილზეა MLS. ამერიკაში კომერციულ შესაძლებლობებს თითქმის ყველგან ეძებენ.
ევროპის ტოპ ლიგებში სიტუაცია ცოტა უარესადაა. ლიგა 1, სერია ა, ლა ლიგა და პრემიერლიგა ერთობლივად თუ ახერხებენ გერმანელების 14-ის გადაფარვას.
GIPHY App Key not set. Please check settings