in

ბეთინგების ბუმი და ელექტრონიკის სიკვდილი: პრემიერლიგის კლუბების სპონსორები XXI საუკუნეში

Observatoire du Sport Business-მა პრემიერლიგის კლუბების სპოსნსორების ინფოგრაფიკა შეადგინა. სულ თავიდან მოყვნენ.

მარტივად შეიძლება შემჩნევა თუ როგორ შეიცვალა ვითარება. მაგალითად, ელექტრონიკის სექტორის კომპანიები პრემიერლიგის პირველი გათამაშებისას მაისურების 33%-ზე იწონებდნენ თავს. XXI საუკუნის დასაწყისში მხოლოდ 10% შერჩათ, 2021/22 სეზონში კი ერთიც არ დარჩა.

დაახლოებით ასეთივე სცენარით ვითარდებოდა მოდისა და სასმელ/საკვები სამყაროს სპონსორების ურთიერთობა.

ბოლო 10 წელიწადში სათამაშო ბიზნესის აშკარა უპირატესობა ჩამოყალიბდა. 2011/12 წლების სეზონში მათთან კონკურენციას ჯერ კიდევ უძლებდა ფინანსური სერვისები (30%), მაგრამ დღეისათვის, 2021/22 წლების სეზონში ბუქმეკერებზე სარეკლამო განთავსებების 45% მოდის. უახლესი მდევრები ისევ ფინანსური კომპანიები არიან (მაგალითად, „ტოტენჰემის“ AIA Group ან „ლივერპულის“ Standard Chartered), თუმცა ახლა მათი წილი 20%-ია.

What do you think?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

გერმანული მედია ჩაკის აქებს: ალიდუ ისევ საშინლად მოქმედებდა

აკადემიას შემადგენლობა ლოკომოტივის წინააღმდეგ