რუსეთის ღია აგრესია უკრაინის წინააღმდეგ და ცივილიზებული მსოფლიოს მკაფიო პასუხი გრძელდება. თებერვლის შემდეგ რუსეთი არაერთმა დიდმა კომპანიამ დატოვა სხვადასხვა სექტორიდან და გამონაკლისი არც სპორტული ბრენდები ყოფილა.
მარტის თვეში რუსებს „ადიდასთან“ და „პუმასთან“ მოუწიათ გამომშვიდობება. გუშინ კი, „ნაიკმა“ ოფიციალურად გამოამზეურა წერილი, რომ რუსეთში მოქმედი 100-მდე მაღაზია დაიხურა და აღარ გაიხსნება. პრინციპში, სპორტულ ჭრილში რომ განვიხილოთ, რაში სჭირდებათ სპორტული ბრენდები?
რუსეთის ჩემპიონატი დაჩაჩანაკდა, გუნდები ევროთასებიდან მოიკვეთნენ, ფეხბურთელები ელვის სისწრაფით ტოვებენ ოკუპანტ ქვეყანას და ბუცები ვიღას სჭირდება?!
GIPHY App Key not set. Please check settings